Η ALUMINCO, με αφορμή το επικείμενο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Αυτονομώ, έχει ήδη ξεκινήσει μια σειρά ενεργειών marketing και επικοινωνίας με στόχο την ενίσχυση του ονόματος ALUMINCO, την θετική διαμόρφωση της κοινής γνώμης ως προς την επιλογή προμηθευτή στο πρόγραμμα μέσα από την ανάδειξη των προϊόντικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, και ως εκ τούτου την δημιουργία ζήτησης ALUMINCO στο δίκτυο συνεργατών της.

Το χαρτοφυλάκιο των ενεργειών περιλαμβάνει συμμετοχές, ως χορηγός και διαφημιζόμενος, σε αθλητικά γεγονότα της χώρας που λόγω του σχεδόν περιοριστικού περιβάλλοντός έχουν τριπλασιάσει την τηλεθέασή τους καθώς και εξειδικευμένες online καμπάνιες μέσα από όλα τα διαθέσιμα digital κανάλια.

Η αρχή έγινε με την LIVE διαφημιστική συμμετοχή της εταιρείας στα led του 1ου SUPER CUP 2020, την πρώτη επίσημη διοργάνωση του επαγγελματικού μπάσκετ μετά την διακοπή των διοργανώσεων του αθλήματος στις 12 Μαρτίου λόγω της πανδημίας. Το Super Cup αποτέλεσε μία εξαιρετική ευκαιρία προβολής αφού έφερε απροσδόκητα καλά αποτελέσματα με εξαψήφια νούμερα τηλεθέασης μέσα από την πανελλαδική εμβέλεια της ΕΡΤ. Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε 23 και 24 Σεπτεμβρίου στο κλειστό γυμναστήριο του Περιστερίου “Ανδρέας Παπανδρέου”, όπου συμμετείχαν οι τέσσερις πρωτοπόροι του περσινού πρωταθλήματος, δηλαδή ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ, το Περιστέρι και ο Προμηθέας με τον Προμηθέα Πατρών να είναι ο μεγάλος νικητής του 1ου Super Cup καθώς επικράτησε 82-74 του Περιστερίου στον μεγάλο τελικό.

Σε digital επίπεδο, συνεχείς καμπάνιες για τη διατήρηση του brand ALUMINCO στο υψηλότερο επίπεδο, με κλειδί τα super κορυφαία Ενεργειακά Συστήματα Αλουμινίου που υπερκαλύπτουν ενεργειακούς στόχους και μεγιστοποιούν τις αποδόσεις χρηστών και κατασκευαστών. Η παρουσία της εταιρείας στο digital περιβάλλον είναι συμπαγής, κυριαρχώντας στις πλατφόρμες google, SEO, social media με αυξητική κλιμάκωση τις επόμενες εβδομάδες.

Η ALUMINCO μέσα από μελετημένες ενέργειες με αποκλειστικό περιεχόμενο και maximum awareness των προϊόντων της σε κοινό/στόχος προσφέρουν μοναδικό όφελος στους συνεργάτες του δικτύου της, με τις παροχές να ξεπερνούν τα 10.000 διαφημιστικά δευτερόλεπτα και τις 2.200.000 εμφανίσεις σε μία μόνο εβδομάδα.