Συγκρατημένη αισιοδοξία για περαιτέρω ανάκαμψη των μεγεθών της ELVALHALCOR το επόμενο διάστημα εκπέμπουν τα αποτελέσματα εννεάμηνου που ανακοινώθηκαν. Όπως επισημαίνουν πηγές της διοίκησης της εταιρείας, το βασικό μήνυμα που προκύπτει αφορά στην πολύ καλή πορεία της εταιρείας το Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις του οποίου ήταν υψηλότερες από τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

Η θετική πορεία του Σεπτεμβρίου αποτελεί θετικό οιωνό και για την περαιτέρω πορεία της εταιρείας στο δ᾽ τρίμηνο. Σε κάθε περίπτωση τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και του εννεαμήνου χαρακτηρίζο- νται ως ισχυρά παρά τις προκλήσεις του περιβάλλοντος της αγοράς και της κρίσης της πανδημίας.
Στον κλάδο του αλουμινίου, οι τομείς που δεν επηρεάστηκαν από την κρίση και “κράτησαν” σε ικανοποιητικά επίπεδα τις πωλήσεις ήταν η συσκευασία, η οποία μάλιστα κατέγραψε και αύξηση, αλλά και οι κατασκευές.
Αντίθετα η μεγαλύτερη πτώση καταγράφεται στα προϊόντα που απευθύνονται στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και στις μεταφορές. Ένας ακόμη παράγοντας που επηρέασε τα αποτελέσματα του 9μηνου ήταν η υπόθεση anti – dumping στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στα θετικά για την ELVALHALCOR το γεγονός ότι η υπόθεση έκλεισε για την εταιρεία με πολύ χαμηλό ποσοστό εισαγωγικών δασμών, 2,72%, όταν  στο 70% των ανταγωνιστών επιβλήθηκαν δασμοί πάνω από 10%.
Σημειώνεται ότι η επικείμενη προεδρική αλλαγή καλλιεργεί νέες προσδοκίες όχι μόνο για αλλαγή στην πολιτική των Ηνωμένων Πολιτειών σε σχέση με την πολιτική προστατευτισμού που ακολουθήθηκε επί προεδρίας Τραμπ, αλλά και σε σχέση με το green deal στην αμερικανική οικονομία που επαγγέλλεται ο εκλεγμένος πρόεδρος Μπάιντεν.

Η πράσινη στροφή στην αμερικανική οικονομία μεταφράζεται σε αυξημένες ανάγκες τόσο σε αλουμίνιο όσο και σε χαλκό, σε συγκεκριμένου κλάδους όπως για παράδειγμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Στα θετικά του τριμήνου επίσης και η αναμενόμενη πλήρης ενσωμάτωση της νέας επένδυσης, του τετραπλού θερμού έλαστρου. Για τη νέα επένδυση απομένουν κάποιες πιστοποιήσεις από πελάτες προκειμένου να δοθεί το πράσινο φως για την έναρξη της παραγωγής προϊόντων και να είναι πλήρως παραγωγική εντός του τελευταίου τριμήνου του έτους. Αν και οι συνθήκες της αγοράς δεν είναι ιδανικές, σε κάθε περίπτωση σε βασικές κατηγορίες προϊόντων όπως η συσκευασία τροφίμων και ποτών, στις οποίες απευθύνεται η ELVALHALCOR η ζήτηση παραμένει ισχυρή.

Σε ό,τι αφορά τέλος στον κλάδο του χαλκού, οι επιδόσεις της εταιρείας χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά θετικές, με δεδομένο ότι έχει ξεπεράσει με μεγάλη απόσταση τον ανταγωνισμό. Υπενθυμίζεται ότι οι πωλήσεις του τομέα χαλκού έκλεισαν με αύξηση σε όγκο της τάξης του 2,2%. Στον αντίποδα οι ανταγωνιστές έχασαν έδαφος και χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Arubis στην έλαση χαλκού, η οποία δημοσίευσε αρνητικά αποτελέσματα.

Στους σωλήνες χαλκού όπου η εταιρεία έχει ηγετική θέση, παρατηρήθηκε μικρή πτώση ωστόσο σε κάθε περίπτωση οι πωλήσεις διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα.
Γενικότερα στον κλάδο του χαλκού η εταιρεία διατηρώντας υψηλό επίπεδο ποιότητας, συνεχίζει να κερδίζει μερίδια αγοράς, έχοντας παράλληλα και την απαραίτητη δυναμικότητα προκειμένου να καλύψει τη νέα ζήτηση.